Categories

Monday 19 August 2013

MUET & Selamat Hari Raya!

Selamat Hari Raya! I know, I know. It's been like a 100 years since I wrote and I promised that I would write more since then...sabar je lah kan? Anyway...I actually received loads of emails and questions which I replied back personally rather than sharing. Nantilah saya upload soalan dan jawapan yg saya jawab.

Recently saya dapat ramai yang nak belajar English yang kemudiannya saya dapat tahu nak belajar utk MUET (Malaysian Uni English Test)...so, ni guideline yang saya ambil dari http://mpm.edu.my tentang regulations, test format and sample questions. Hopefully some of you can make us of this. Kat dalam ada soalan2 yang korang tengok dan buat exercises. InsyaAllah nanti saya letak soalan MUET yang lain untuk rujukan.


No comments :