Categories

Thursday 3 April 2014

FREE 30MINS CONVERSATION - SIGN UP BY 10TH APRIL

It's April again!
Anyway, I am offering a 30 mins free conversation for any of you who are interested to learn English with me.There is no obligation, if after the free session you decide not to learn English with me, don't worry about it.

All you have to do is:
Email me maya.learnenglish@gmail.com the following details before 10th of April ( free session is for April only) - name,email and contact number, date, day and time you want to have the free conversation.

Saya nak offer kelas percuma bagi mereka yang nak belajar English dengan saya. Sebab saya dapat banyak emel dari anda yang ingin belajar tapi mungkin segan, tak punya masa, tak boleh commit, tak dapat bayar dan macam-macam sebab lain yang menghalang anda. Ramai juga yang mungkin tak biasa belajar perbualan online atau tak faham macam mana belajar secara online. Jadi, saya tawarkan 1 kelas percuma 30 mins untuk bercakap dalam BI dengan saya dengan menggunakan Google Hangout.Jika lepas tu anda rasa anda ingin belajar dengan saya, great, kalau tak, no problem. Emelkan saya, maya.learnenglish@gmail.com maklumat berikut sebelum hari terakhir Khamis, 10 April -nama, telefon dan emel, hari, tarikh dan waktu anda mahu belajar percuma.

Saya akan jawab emel dan hubungi anda antara jam 8 pagi hingga 10malam (insyaAllah/with God's willing). Jika anda emel saya selepas jam 12 malam saya akan jawab kembali keesokkan harinya.

Google Hangout adalah sama seperti Skype, Yahoo atau mana2 chat applications yang ada. Anda kena download plug in : https://www.google.com/tools/dlpage/hangoutplugin  Kalau anda ada smartphone, anda boleh gunakan dari smart phone anda :) Google Hangout sangat bagus - anda boleh chat dengan orang, buat presentation online dan share files, tengok files, documents dan gambar bersama atau pun untuk kerja.

Kalau ada yang nak guna Whatsapp sahaja, boleh, tapi I am not a big fan of using Whatsapp for learning.




No comments :